TVS Apache RTR 200 4V - потужний і домінуючий
TVS Apache RTR 200 4V знаменує майбутнє серії Apache RTR. Його двигун Race Tuned Fuel Injection (RT-Fi) забезпечує стабільну високу продуктивність, а Super-Motо ABS забезпечує чіткий зворотний зв'язок і максимальний контроль при проходженні поворотів в будь-яких умовах гонки. Перші в сегменті технології, такі як Glide Through, Super-Motо ABS і регульована підвіска, розширюють межі інновацій, роблячи революційні технології ядром цієї потужної машини.
Переваги та особливості конструкції TVS Apache RTR 200 4V 2021 модельного року:
Система вприскування палива RACE TUNED (RT-FI)
Абсолютно новий TVS Арache RTR 200 4V оснащений технологією BS-Vl Race Tuned Fue Injection (RT- Fi). Гонщики люблять Арachе RTR за поліпшені характеристики завдяки сміливому, футуристичному і потужному новому аватару.
Переваги передової технології:
- Підвищена потужність і економія палива
- Підвищена довговічність двигуна
- контроль викидів
- Безмежні відчуття від гонок
- Оптимальна продуктивність в різних умовах їзди на протязі всього терміну служби двигуна
ДВИГУН З СЕНСОРНИМ ЗАПУСКОМ FEATHER TOUCH
TVS Aocche RTR 200 4V оснащений 4-клапанним двигуном з масляним охолодженням об'ємом 197,75 куб. см і запатентованим Raсе Derived 03C, який розвиває максимальну потужність 20,8 к.с. Двигун з'єднаний з 5-ступінчастою супер-гладкої коробкою передач, яка забезпечує точну і потужну їзду.
Двигун з Raсе Derived 03C зменшує теплову карту двигуна до 10°C забезпечуючи високу продуктивність і безкомпромісну довговічність. Легка вага поршня з покриттям NanofriKS забезпечує високий оборот двигуна з лінійною гоночною реакцією на дросель. Двигун оживає в одну мить завдяки абсолютно новому запуску Feather Touch.
Технологія Glide Through
Вбудована функція «Перший в сегменті» для їзди по місту на низькій швидкості, забезпечує надзвичайно плавну і керовану їзду. Завдяки цій функції можна починати рух мотоцикла з повільним відпуском важеля зчеплення без використання дросельної заслінки. Це зручна функція при їзді в щільному потоці. Усунута необхідність синхронізації важеля зчеплення і важеля дросельної заслінки, і можна виключити зупинку двигуна. Максимальна швидкість з функцією GTT без дросельної заслінки:
- На першій передачі - до 7 км / год
- На другій передачі - до 12 км / год
- На третій передачі - до 17 км / год
ЗЧЕПЛЕННЯ RACE TUNED
Технологія Race Tuned Slipper Clutch підкреслює характеристики мотоцикла за рахунок зменшення зусилля зчеплення на 22% для більш швидкого перемикання на підвищену передачу, що дозволяє гонщикові домогтися кращого часу проходження кола. Це технологія також спрямована на забезпечення безпеки водія при перемиканні на нижчу передачу, запобігання стрибкоподібного руху коліс при проходженні поворотів і підвищення стійкості мотоцикла за рахунок ефекту обмеження крутного моменту з противагою. Володіючи прекрасними гоночними характеристиками, він обіцяє різке і точне перемикання передач з мінімальними зусиллями.
ВИСОКОПРОДУКТИВНА РАДІАЛЬНА ШИНА
Абсолютно новий Арасhе RTR 200 4V відтепер оснащений гоночною радіальною шиною Eurogrio Protorq SR з поліпшеним контролем тяги, стабільністю і довговічністю, які дадуть вам впевненість і легкість подолання поворотів. Мотоцикл також буде оснащений першими в своєму класі високопродуктивними радіальними задніми шинами для підвищення стійкості і якості їзди.
RACING ORIGIN SPLIT CRADLE CHASSIS
Запатентоване TVSM шасі з подвійною опорою і синхронізованою жорсткістю, спроектоване з використанням аналізу динаміки кількох рам, забезпечує оптимізовану компоновку мотоцикла, тим самим підвищуючи стійкість на 25% і встановлюючи еталон динаміки їзди в своєму класі.
МОНОШОК KYB, налаштований на гонку
Зберігайте рівновагу в кожному повороті завдяки амортизатору з плаваючим поршнем, який забезпечує точно налаштоване демпфірування стиску й відбою. Мonoshосk налаштований на жорсткість, щоб забезпечити поліпшені враження від гонок.
Гоночний Двоствольний Вихлоп
Вихлопна система з подвійним стволом швидше виводить гази з камери згоряння, збільшуючи потужність двигуна, зберігаючи при цьому ту ж ноту вихлопу, яка завжди була музикою для наших вух, а зараз навіть є більш яскравою та фірмовою.
Агресивна оптика
Абсолютно нові унікальні галогенові фари з LED габаритними вогнями на TVS Apache RTR160 4V виконані в агресивному стилі, щоб справити враження на трасі. Вони забезпечують поліпшену видимість, далеке проникнення світла і яскравість, завдяки чому фінішна лінія завжди буде в межах видимості і досяжності. Це також збільшує загальну привабливість преміум-класу.
Графіка, натхненна перегонами
Абсолютно нова графіка, натхненна перегонами, з наклейками і оновлена гоночна естетика, розроблена, щоб віддати данину поваги гоночної родоводу RTR DNA на основі теми аеродинаміки, що надає мотоциклу динамічну стійку, готову до атаки. Це дозволить відчути вашу присутність на трасі.
ІНТЕРАКТИВНИЙ СПІДОМЕТР
3-2-1-GO ... RACE ON: TVS Apache RTR 200 4V вітає вас буквено-цифровим повідомленням на гоночному Speedo-cum-Tacho, яке налаштовує вас на гонку.
АЕРОДИНАМІЧНІ ДЗЕРКАЛА
TVS Aocche RTR 200 4V відтепер поставляється з аеродинамічними дзеркалами у вигляді кігтів в агресивному стилі. Ідеально підходить для того, щоб озиратися на суперників, коли ви їх проїжджаєте.
АГРЕСИВНИЙ ДИЗАЙН БАКА
Аеродинамічний змодельований вуличний винищувач, м'язистий дизайн розроблений для досягнення меншої притискної сили для безкомпромісного управління на будь-яких швидкостях. Абсолютно новий капот бака в агресивному стилі відрізняється новою графікою, яка надає гонщикам неперевершений вигляд.
ОБОЛОНКА ДВИГУНА
Новий капот двигуна відрізняється оновленою графікою, що свідчить про бездоганну гоночну міць. Обтічний, гострий, як бритва, дизайн і стиль вічного руху захищає двигун в разі поганої дороги.
НОВЕ ГОНОЧНЕ СИДІННЯ
Нове гоночне сидіння оптимізовано для комфорту гонщика, даючи рейдеру магнітну хватку, в той же час дозволяючи йому легко ковзати, змінюючи посадку в поворотах.
Super-Moto ABS
Управління ніколи не було таким захоплюючим, Apache RTR 200 4V тепер оснащений технологією, що дозволяє розрізати доріжку. Одноканальний блок Super-Moto ABS був розроблений і випробуваний на трасі. Система забезпечує максимальний контроль гальмування, чіткий зворотній зв'язок, різке гальмування і точне проходження поворотів.
Рото-пелюсткове гальмо з Super-moto ABS
Спеціально розроблені дискові гальма Roto-petcl (передні і задні) для агресивного гальмування та більш швидкого відведення тепла. Одноканальний блок Super-Moto ABS підвищує безпеку машини за рахунок кращого контролю гальмування.
Система, розроблена і випробувана на трасі, забезпечує максимальний контроль гальмування і чіткий зворотній зв'язок, різке гальмування і точне проходження поворотів.
Характеристики та обладнання TVS Apache RTR 200 4V BS VI
ДВИГУН І ПРОДУКТИВНІСТЬ | Тип | SI, 4-тактний, 4-клапанний, одноциліндровий, з масляним охолодженням, Fi |
Об'єм двигуна | 197,75 куб. см | |
Максимальна потужність | 15,32 кВт при 9000 об / хв (20,82 л.с.) | |
Максимальний крутний момент | 17,25 Нм при 7250 об / хв | |
Діаметр поршня | 66 мм | |
Хід поршня | 57,8 мм | |
Відношення діаметра до ходу | 1,14 | |
Інжектор | Bosch - Замкнутий контур | |
Клапани на циліндр | 4 | |
Запуск | Електронний запуск | |
Холостий хід | 1550 ± 200 об / хв | |
Запалювання | Карта системи запалювання | |
Відношення потужності до ваги | 0,1 кВт / кг | |
Ступінь стиснення | 10,0: 1 | |
Система охолодження | Масляний радіатор з гідророзподілювачем повітря | |
Глушник | Подвійна труба, конструкція з подвійним стволом | |
Зчеплення | Мокре багатодискове - 5-дискова прослизає конструкція | |
Коробка передач | 5-ступінчаста | |
Максимальна швидкість | 127 км / год | |
ШАССИ, ПІДВІСКА І ЕЛЕКТРИЧНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ | рама | Жорстка синхронізуюча рама з подвійним опорою і роз'ємом |
Передня підвіска | Телескопічна вилка з регулятором жорсткості | |
Задня підвіска | Однотрубний газовий амортизатор | |
Акумулятор | 12 В, 8 Агод VRLA | |
Передня фара | Галогенний ліхтар зі світлодіодними габаритними вогнями | |
Задній ліхтар | Світлодіод (LED) 2.5 Вт | |
КОЛЕСА, ШИНИ І ГАЛЬМА | Розмір обода (передній) | 1,85x17 |
Розмір обода (задній) | 3,5х17 | |
Розмір шин (спереду) | TVS 90 / 90-17 49P безкамерний | |
Розмір шин (ззаду) | TVS Eurogrip 130 / 70-17M c 62P безкамерний | |
Гальма спереду | Диск 270мм пелюсткової типу | |
Задній гальмо | Диск 240 мм пелюсткової типу | |
АБС | Одноканальний Super-Moto ABS | |
Гальмівна рідина | DOT 3 / DOT 4 | |
РОЗМІРИ, ВЕС І ОБСЯГ паливного бака | Висота | 1050 мм |
Довжина | 2020 мм (без бризковика), 2050 мм (з бризковиком) | |
Ширина | 790 мм | |
Колісна база | 1 353 мм | |
Дорожній просвіт | 180 мм | |
Висота сідла | 800 мм | |
Споряджена маса | 152 кг | |
Ємність бака | 12 л | |
Резерв | 2,5 л |
Вся техніка проходить якісну передпродажну підготовку, перевірку всіх вузлів, перевіряються рівні масла і технічних рідин, Ваш мотоцикл готовий до початку обкатки.
Доставка техніки здійснюється по всій Україні. Ніяких передоплат. Мотоцикл Вам привезе кур'єр нашої компанії, який зможе відповісти на всі ваші запитання і показати техніку в дії.
Купити мотоцикл за найкращою ціною в Україні ви можете в нашому інтернет-магазині. Досить додати техніку в кошик і залишити свою контактну інформацію. А також ви можете оформити замовлення по телефону, зв'язавшись з нашим менеджером, який зможе додатково проконсультувати вас.
Основні атрибути | |
---|---|
Потужність двигуна | 20.82 к. с. |
Система вприскування палива | Інжектор |
Країна виробник | Індія |
Стан | Новий |
Вага | 152 кг |
Кількість циліндрів | 1 |
Тип | Мотоцикл |
Об'єм паливного бака | 12 л |
Система запуску | Електростартер |
Клас | Новий |
Об'єм двигуна | 197.75 куб. см |
Охолодження двигуна | Масляне |
Виробник | TVS |
Тактность двигуна | Чотиритактний |
Габаритні розміри | |
Висота | 1050 мм |
Ширина | 790 мм |
Довжина | 2050 мм |
- Ціна: 116 340 ₴