TVS Apache RR310 - cтворений щоб перемагати
Абсолютно новий TVS Apache RR310 2021 виводить гонки на новий рівень. Гоночна машина оснащена 312-кубовим
двигуном DOHC зі зворотним нахилом, електронною дросельною заслінкою, бортовим комп'ютером з гоночними функціями та чотирма режимами їзди для подолання будь-яких умов.
* Максимальна потужність 34 к.с. при 9700 об /хв
* Розгін 0-60 км / год 2,93 с
Постійна потреба перевершити конкурентів втілена в цьому потужному технологічному диві, найпросунутішому на
сьогоднішній день - TVS Apache RR310.
Чутливі переваги та особливості конструкції TVS Apache RR 310 2021 модельного року
Мультіінформаціонний Гоночний Комп'ютер
TVS Арaсhе RRЗЮ залишається попереду в гонці до фінішу - не тільки на трасі, але і в гонці в майбутнє. Гоночна машінa оснащена мультіінформаціонним гоночним комп'ютером з підтримкою SmartХоппест. Дисплей оснащений спеціальними інтерфейсами і графікою для чотирьох унікальних режимів їзди: трековий, міський, дощовий, спортивний.
Система SMARTXCONNECT з підтримкою bluetooth
SmartXonnect пов'язує ваш смартфон з гоночної машиною. Інтелектуальна система відображає докладний аналіз після поїздки і телеметрію гонки, включаючи точки перемикання передач, перевантаження, найкращий час кола і багато іншого. Ці всі дані, необхідні гонщику для відточування та вдосконалення своєї майстерності.
Технологія Glide Through+
GTT +, налаштований для міського режиму і режиму дощу, забезпечує надзвичайно плавну і контрольовану їзду. Мотоцикл приводиться в рух за допомогою повільного відпускання важеля зчеплення без будь-яких дій з дросельною заслінкою. Це дозволяє швидко зрушити з місця.
Розробка
Відточено ретельними випробуваннями і необмеженою кількістю кіл на гоночній трасі з ключовими донними і відгуками команди ТVS Racing для забезпечення максимального контролю на трасі і вулиці. Досвід гоночної спадщини, накопичений з 1982 року, входить в стандартну комплектацію кожного ТVS Арaсле RRЗ10.
Концепція
Натхненний самим смертоносним хижаком - акулою. Арaсhе RRЗ10 задуманий як агресивний і готовий до атаки силует, чому сприяє високий хвіст і дизайн «Мass-Forward і Мinimalist-Тail». Арaсhе RRЗ10, найпотужніший Арaсhе на сьогоднішній день, заснований на концепції АКУЛА, яка виграла звання «Кращий концептуальний байк на виставці Аuто Ехро 2016» в Нью-Делі.
Bi-LED Подвійні Прожекторні Фари
Перші в своєму класі фари Вi-LED Twin Projector з агресивними лініями брів забезпечують більш високу яскравість вдень і вночі, дозволяючи вам впевнено їздити на більш високих швидкостях.
Заднє Світло
Світлодіодні задні ліхтарі в стилі «Зміїних іклів» Доповнюють високий спортивний «передній хвіст», надаючи Арaсhе RRЗ10 унікальний візуальний підпис в своєму класі.
Дросель по дротах
Легкий рух зап'ястя тепер забезпечує більш високу продуктивність на треку, ніж будь-коли раніше. Apache RR31O 2021 оснащений сучасною електронною системою управління дросельною заслінкою (ETC), що складається з електронної ручки дросельної заслінки, електронного корпусу дросельної заслінки (ЕТВ) і електронного блоку управління (ECU).
Двоканальна АБС
Двоканальна АБС - це ідеальний синтез продуктивності і функціональності. ABS запобігає блокуванню коліс, а захист від відриву заднього колеса утримує колеса гонщика на землі навіть при пізньому гальмуванні в поворотах.
Гоночне просковзуюче зчеплення
Повністю нова муфта RT, яка прослизає, і дозволяє швидко перемикатися на знижену передачу, запобігаючи підскакування задніх коліс, забезпечуючи більш пізнє гальмування і більш точний поворот. Допоміжна функція щільно пов'язує диски зчеплення під час прискорення, щоб забезпечити підвищену пропускну здатність на крутний момент при зменшенні робочого зусилля зчеплення.
Унікальний Двигун DOHC C Зворотним Нахилом
Силова установка об'ємом 310 куб. см, отримана від гоночних мотоциклів, забезпечує ефективне проходження повітря на вході через повітряний фільтр з ефектом поршня. Цей інноваційний і унікальний дизайн забезпечує компактну компоновку двигуна, що призводить до централізації маси і забезпечує краще в своєму класі співвідношення потужності до маси.
Подвійні кулачки над головкою (DOHC)
Подвійний кулачковий вал з порожнистим кулачковим валом несе на 30% меншу масу клапана. Пальцевий штовхач з алмазоподібним вуглецевим покриттям (DLC) забезпечує велику зносостійкість і довговічність, забезпечуючи високий оборот двигуна і максимальну віддачу потужності на максимальних швидкостях.
Спадний тяговий отвір з кнопковим штовхачем
26 різновидів кнопок з кроком 20 мікрон кожна забезпечують збільшення об'ємного ККД на 8% за рахунок сили тяжіння, дозволяючи двигуну забезпечувати гоночні характеристики і довговічність двигуна і стабільну роботу.
Технологія охолоджуючої рідини
У високопродуктивному двигуні Apache RR31O моторне масло не нагрівається і не втрачає свої мастильні властивості. Apache RR31O має 23 ряди трубок для оптимальної ефективності охолодження, дозволяючи підтримувати високооборотний двигун при оптимальній температурі, забезпечуючи максимальну продуктивність і довговічність.
Гідравлічний натягувач ланцюга кулачка
Гідравлічний натягач кулачковою ланцюга разом з приводом зустрічної шестерні має спускний клапан і зворотний клапан, що забезпечує менше технічне обслуговування і стабільну якість.
Картер з горизонтальним роз'ємом
4-х осьова одноплощинна лінія поділу забезпечує оптимальну вагу картера при відповідній жорсткості. Похила конструкція картера з роз'ємним корпусом забезпечує компактну компоновку двигуна, знижує масу двигуна на 10%. Ця адаптивна до перегонів конструкція двигуна забезпечує ще ліпше співвідношення потужності до маси і довговічність двигуна з меншими витратами на технічне обслуговування.
Тюнінгована для треку 6-ступінчаста коробка передач
Важіль перемикання передач, встановлений знизу, і шестерні з негативним кутом задньої рейки, оброблені в усіх виступах шестерень, та забезпечують легкість включення передачі і відсутність прослизання на більш високих швидкостях, що гарантує точне перемикання; швидкий запуск і дозволяє уникнути помилкових нейтральних положень.
Просунута аеродинаміка.
Всебічне проектування і випробування в сучасній аеродинамічній трубі надали кращий в своєму класі коефіцієнт лобового опору для досягнення максимальної притискної сили, мінімального противу вітру і досягненню максимальної швидкості.
Ram-повітрозабірник
Двигун зі зворотним нахилом забезпечує ефективне використання висхідного потоку повітря для проходження через повітряний фільтр з ефектом поршня, що забезпечує компактну компоновку двигуна і оптимальну температуру двигуна в будь-яких умовах.
Зяброві вентиляційні отвори
Запатентований дефлекторний кожух з зябровими отворами відводить гаряче повітря від двигуна, забезпечуючи більш високий комфорт їзди для гонщика в будь-який час на трасі..
Оптимізація сорочки охолодження двигуна
Головка блоку циліндрів була розроблена і виготовлена таким чином, щоб мати кращі в своєму класі управління тепловіддачею і зниження температури двигуна на 40°C. Це дозволило поліпшити продуктивність і підняти обороти двигуна.
Шини Superior Michelin Road 5
TVS Apache RR31O оснащений повністю новими шинами Michelin Rood 5. Ці шини розроблені з використанням складів нового покоління і мають патент Michelin ACT +, забезпечують чудове зчеплення на поворотах і чудові відчуття від їзди.
Рама Trellis Racing Origin
Легка ґратчаста рама забезпечує більш високу жорсткість і кращу конструктивну ефективність для повного контролю, а також відмінні динамічні характеристики на високих швидкостях і простоту маневрування при русі в міському циклі.
Підвіска KYB, налаштована для гонок
Підвіска KYB, налагоджена для гонок налаштована фахівцями KYB. Monoshock з технологією однотрубного плаваючого поршня має гідравлічний стопор з зворотнім клапаном, що забезпечує точне демпфірування і плавний динамічний відгук для досягнення кращих в своєму класі поперечних прискорень і швидкості проходження поворотів.
Централізоване планування розподілу маси
Компонування двигуна мотоцикла забезпечує компактність розміщення на рамі, забезпечуючи низький центр тяжіння для безкомпромісної керованості і неперевершеного контролю.
Гоночна Ергономіка
Трикутник водія оптимізований для кращого розподілу навантаження на плечі, що забезпечує чудове управління і комфорт в попереку. Профіль сидіння розроблений для легкості ковзання і досягнення точної гоночної лінії.
Характеристики та обладнання TVS Apache RR 310
ДВИГУН І ПРОДУКТИВНІСТЬ | Тип | SI, 4-тактний, 4-клапанний, одноциліндровий, з рідинним охолодженням, реверсивний похилий |
Об'єм двигуна | 312,2 куб. см | |
Максимальна потужність | Режими Sport і Track - 25 кВт при 9700 об / хв (34 к.с. при 9700 об / хв), Міський режим і режим дощу - 19 кВт при 7600 об / хв (25,8 к.с. при 7600 об / хв) | |
Максимальний крутний момент | Режими Sport і Track - 27,3 Нм при 7700 об / хв, Міський та дощовий режим - 25 Нм при 6700 об / хв | |
Діаметр поршня | 80 мм | |
Хід поршня | 62,1 мм | |
Інжектор | Bosch - Замкнутий контур RT-FI | |
Дросельне регулювання | Електронне управління дросельною заслінкою з декількома режимами їзди | |
Відношення діаметра до ходу | 1,29 | |
Клапани на циліндр | 4 | |
Запуск | Електронний запуск | |
Холостий хід | 1700 ± 200 об / хв | |
Запалювання | Інтегрована високоенергетична система запалювання з динамічним керуванням | |
Відношення потужності до ваги | 0,144 кВт / кг | |
Ступінь стиснення | 10,9: 1 | |
Система охолодження | рідинне охолодження | |
Глушник | Однотрубна і цілісна конструкція | |
Зчеплення | Мокре багатодискове - 7-дискова конструкція, прослизає муфта RT | |
Коробка передач | 6 швидкостей | |
Максимальна швидкість | 160 км / год - режими Sport і Track, 125 км / год - міський і дощовий режим | |
Розгін | 0-2сек (швидкість в км / год): 46,77 км / год, 0-60 км / год (час в секундах): 2,93 с, 0-100 км / год (час в секундах): 7,17 с | |
ШАССИ, ПІДВІСКА І ЕЛЕКТРИЧНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ | рама | Гратчаста рама, роздільне шасі |
Передня підвіска | Телескопічна вилка з перевернутим картриджем | |
Задня підвіска | Двохважеля маятник з литого під тиском алюмінію, однотрубну газовий амортизатор з плаваючим поршнем | |
Акумулятор | 12 В, 8 А год | |
Передня фара | Bi-LED проектор, 30 Вт при 13 В | |
Задній ліхтар | Світлодіод 4 Вт | |
Приладовий щиток | Кластер з 5-дюймовим TFT-екраном | |
КОЛЕСА, ШИНИ І ГАЛЬМА | Розмір обода (передній) | MT 3.0x17 |
Розмір обода (задній) | MT 4.0x17 | |
Розмір шин (спереду) | 110/70-ZR17 M / C 54 Вт безкамерний - Michelin ROAD5 | |
Розмір шин (ззаду) | 150/60-ZR17 M / C 66 Вт безкамерний - Michelin ROAD5 | |
Гальма спереду | Диск 300мм пелюсткової типу з АБС | |
Задній гальмо | Диск 240мм пелюсткової типу з АБС | |
АБС | З 3 режимами їзди | |
Гальмівна рідина | DOT 4 | |
РОЗМІРИ, ВЕС І ОБСЯГ паливного бака | Висота | 1135 мм |
Довжина | 2001 мм | |
Ширина | 786 мм | |
Колісна база | 1365 мм | |
Дорожній просвіт | 180 мм | |
Висота сідла | 810 мм | |
Споряджена маса | 174 кг | |
Максимальне корисне навантаження | 130 кг | |
Ємність бака | 11 л |
Вся техніка проходить якісну передпродажну підготовку, перевірку всіх вузлів, перевіряються рівні масла і технічних рідин, Ваш мотоцикл готовий до початку обкатки.
Доставка техніки здійснюється по всій Україні. Ніяких передоплат. Мотоцикл Вам привезе кур'єр нашої компанії, який зможе відповісти на всі ваші запитання і показати техніку в дії.
Купити мотоцикл за найкращою ціною в Україні ви можете в нашому інтернет-магазині. Досить додати техніку в кошик і залишити свою контактну інформацію. А також ви можете оформити замовлення по телефону, зв'язавшись з нашим менеджером, який зможе додатково проконсультувати вас.
Основні атрибути | |
---|---|
Виробник | TVS |
Країна виробник | Індія |
Тип | Мотоцикл |
Клас | Новий |
Об'єм двигуна | 312.2 куб. см |
Об'єм паливного бака | 11 л |
Система запуску | Електростартер |
Система вприскування палива | Інжектор |
Кількість циліндрів | 1 |
Вага | 174 кг |
Охолодження двигуна | Рідинне |
Потужність двигуна | 25.8 к. с. |
Тактность двигуна | Чотиритактний |
Стан | Новий |
Габаритні розміри | |
Довжина | 2001 мм |
Ширина | 786 мм |
Висота | 1135 мм |
- Ціна: 221 010 ₴